Direktlänk till inlägg 26 oktober 2021

Andlig vägledning.

Av Mia - 26 oktober 2021 16:06

Flera gånger i mitt liv har jag uppsökt ett medium.

Det har varit när jag har kört fast i arbetslivet eller privatlivet, eller varit sjuk en lång period. När det har varit kaos en längre tid. Det kan också vara när jag inte riktigt vågat tro eller litat på min egen intitution, eller inte hört eller känt in någonting intuitivt alls. Det vill säga är mitt mediala har tystnat för att jag har haft alldeles för mycket runt omkring mig. Då har jag sökt bland olika medium och så har jag känt in vilken person som "känns rätt". Det har gjort att jag har kommit i kontakt med fina mediala personer som kunnat hjälpa mig att reda ut och att hitta mitt högre jag igen.

Det har också gjort att jag påmints om vilka fina hjälpare jag har på andra sidan och hur väl de vill mig och vilka fantastiska supportrar de är! Och efter en sittning har jag känt mig motiverad och stärkt.

Känner du att du behöver hjälp att reda ut något, komma i kontakt med dig själv eller se vilka andliga guider och medhjälpare du har omkring dig? Jag tar emot klienter för att kortare samtal på 30 min eller ett längre samtal på 60 minuter. Jag tar endast emot för vägledning över telefon just nu. Min överenskommelse med universum är att jag vill se positiva saker i mina vägledningar, inte kommande sjukdomar och olyckor. Jag fokuserar på ditt välmående och dina styrkor och att dina supportrar på andra sidan får förmedla sina budskap till dig. Jag har ingen plan för samtalet, dina guider får styra så att det blir för ditt högsta bästa. 

30 minuter kostar 400 kr 

60 min kostar 800 kronor

Det jag behöver veta om dig är ditt förnamn, ingenting annat. Du, eller en vän, kan boka via sms eller mail. Jag vill inte ha någon information om dig i förväg. Det som ska förmedlas till dig kommer dina andliga guider att berätta under vårt samtal.


Vill du veta hur ditt djur mår och om hen har något att säga till dig så förmedlar jag det gärna till dig. Kanske vill du förbereda på att du ska åka bort, att du kommer ha djurpassning, att ditt djur behöver förberedas på ett veterinärbesök med spruta tex. Eller har en fråga om varför din katt kissar bland skorna mm mm.

Då vill jag ha två bilder. En helkroppsbild på ditt husdjur och en bild där man tydligt ser djurets båda ögon, som tittar in i kameran. Klara och tydliga bilder behövs (suddiga bilder går inte).

Jag vill veta namnet på ditt djur, om det är en hona eller hane samt djurets ålder.

Du får vårt samtal nedskrivet via mail. En djursittning sker på distans och tar minst en timme, ibland fler. Om ditt djur inte är redo att prata när det är dags, så gör jag ett nytt försök dagen efter. Vill hen inte prata alls så kostar det naturligvis ingenting. Det längsta samtalet jag har haft tog tre dagar att få till innan djuret ville prata och sedan pratade han, en fin kattherre, i tre timmar! Haha den som väntar på något gott...

Kostnad 800 kr.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 7 april 2022 20:21

Hej! Många medium använder sig av flera olika hjälmedel för att "koppla upp". Eller för att bekräfta det budskap man fått via en annan kanal. Det kan också vara skönt att rådfråga med hjälp av ett annat hjälpmedel om man har svårt att fokusera eller ...

Av Mia - 4 maj 2021 21:00

Andlighet har varit och är många olika saker för mig.   Där jag växte upp spökade det, så det var skuggor som gick förbi en dörröppning, plötslig isande kyla i rummet en varm sommardag, tavlor som föll ner på golvet och varelser som stirrade ut g...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards